pakketten

Regel alles direct goed!

 

Of je net met ondernemen bent begonnen of al een geruime tijd meedraait: het is van groot belang dat de juridische documenten van je bedrijf op orde zijn. Uit ervaring blijkt dat ruim tweederde van de gerechtelijke procedures voorkomen kon worden als er vooraf een (goede) overeenkomst was opgesteld. Voorkom gedoe en regel de juridische documenten!

 

Wil je alle juridische documenten voor je bedrijf geregeld hebben? Ik heb super interessante pakketten voor je. 

Make it

Waarom maatwerk?

 Iedere onderneming is anders! Standaard juridische documenten sluiten vaak niet aan bij je bedrijf en de risico’s die je loopt. Daarnaast zou je contracten en algemene voorwaarden moeten gebruiken die echt passen bij je bedrijf en bij de boodschap die je als bedrijf wilt uitdragen. Ik help je daarbij!

Wil je zakelijke documenten? Geen probleem. Of liever een beetje humor in je documenten? Kan geregeld worden. Kort en krachtig? Perfect.

Eigenlijk maak ik juridische maatpakken. Daarvoor kijk ik altijd naar wat je als ondernemer nodig hebt, waar je risico’s loopt en wat bij jou voor juridische rust zorgt. Zo heb je documenten die echt bij jou en je bedrijf passen. En ik zie steeds weer hoe opgelucht ondernemers zijn als alles eenmaal goed geregeld is.

    Eigenaresse advieskantoor

    “Naast de aangegane opdracht denkt ze daarnaast ook zeker nog met je mee over het grote geheel van je onderneming.”

    online marketeer

    “Juridisch advies van de bovenste plank! Ik had gericht advies nodig over een persoonlijke zaak en Malou heeft mij geweldig geholpen. Fijne communicatie, volledige uitleg en alles in begrijpelijke taal”

     

    Eigenaar financial bedrijf 

    “Malou is een enthousiaste dame met verstand van zaken. Met haar wijze van aanpak denkt ze met je mee als ondernemer om alle valkuilen af te dichten. Maar ook over wat is noodzakelijk en wat niet.” 

    het proces

    Het proces als je een pakket bestelt

    1. plaats een bestelling

    Zodra je een bestelling hebt geplaatst  plannen we een afspraak in om de opzet van de documenten te bespreken. In dit gesprek zal ik je een paar vragen stellen over de essentiële onderwerpen die terug moeten komen in de juridische documenten. In dit gesprek kun je eveneens aangeven wat jij van de documenten verwacht.

    2. ik stel de Documenten voor je op

    Ik ga aan de slag met het opstellen van de juridische documenten. Dit zal ongeveer twee weken in beslag nemen. Zodra de documenten klaar zijn, ontvang jij deze in concept in je mail. In deze mail zal ik eveneens een voorstel doen om met elkaar te bellen om de documenten inhoudelijk te bespreken.

    3. BESPREKING VAN DE DOCUMENTEN

    Wij bespreken de documenten in een telefonisch overleg waarin jij volledig los mag gaan op de documenten. Na de bespreking zal ik de feedback verwerken. Na de bespreking zal ik de documenten (indien nodig) aanpassen en ontvang je alle stukken in een definitieve versie.

    4. AFRONDING + MINI CURSUS

    In de mail met de definitieve documenten zal ik eveneens een afspraak met je inplannen om de documenten en de wijze waarop je de documenten moet gebruiken te bespreken. In een mini-cursus geef ik je aan de hand van een praktisch overzicht handvatten om de documenten goed te kunnen gebruiken.

    Weet je niet wat jij nodig hebt? Vul het contactformulier in en we plannen een gratis intakegesprek in!

    Lees hier de privacyverklaring. 

    Phebensstraat 5
    9711 BL Groningen 

    +31 6 20 35 80 93

    info@akkerman.nl