Maatwerk
Ik maak het voor je
Je kunt bij mij terecht voor alle juridische documenten die jij nodig
hebt voor je bedrijf. Van algemene voorwaarden, een privacybeleid of disclaimer tot een (model)overeenkomst. Ik maak het op maat voor je!
Professionaliseer je bedrijf vandaag!
Plan een gratis intakegesprek
Make it
Waarom maatwerk?
Iedere onderneming is anders! Standaard juridische documenten sluiten vaak niet aan bij je bedrijf en de risico’s die je loopt. Daarnaast zou je contracten en algemene voorwaarden moeten gebruiken die echt passen bij je bedrijf en bij de boodschap die je als bedrijf wilt uitdragen. Ik help je daarbij!
Wil je zakelijke documenten? Geen probleem. Of liever een beetje humor in je documenten? Kan geregeld worden. Kort en krachtig? Perfect.
Eigenlijk maak ik juridische maatpakken. Daarvoor kijk ik altijd naar wat je als ondernemer nodig hebt, waar je risico’s loopt en wat bij jou voor juridische rust zorgt. Zo heb je documenten die echt bij jou en je bedrijf passen. En ik zie steeds weer hoe opgelucht ondernemers zijn als alles eenmaal goed geregeld is.
mijn specialiteiten
Ik maak juridische documenten voor je bedrijf
Algemene voorwaarden
samenwerkingscontracten
aanneming van werk
Overeenkomst van opdracht
privacyverklaring
cookieverklaring
(sommatie)brieven
huurovereenkomst
verwerkersovereenkomst
you name it, i make it!
het proces
Het proces als je een juridisch document bestelt
1. plaats een bestelling
Zodra je een bestelling hebt geplaatst plannen we een afspraak in om de opzet van de documenten te bespreken. In dit gesprek zal ik je een paar vragen stellen over de essentiële onderwerpen die terug moeten komen in de juridische documenten. In dit gesprek kun je eveneens aangeven wat jij van de documenten verwacht.
2. ik stel de Documenten voor je op
Ik ga aan de slag met het opstellen van de juridische documenten. Dit zal ongeveer twee weken in beslag nemen. Zodra de documenten klaar zijn, ontvang jij deze in concept in je mail. In deze mail zal ik eveneens een voorstel doen om met elkaar te bellen om de documenten inhoudelijk te bespreken.
3. BESPREKING VAN DE DOCUMENTEN
Wij bespreken de documenten in een telefonisch overleg waarin jij volledig los mag gaan op de documenten. Na de bespreking zal ik de feedback verwerken. Na de bespreking zal ik de documenten (indien nodig) aanpassen en ontvang je alle stukken in een definitieve versie.
4. AFRONDING + MINI CURSUS
In de mail met de definitieve documenten zal ik eveneens een afspraak met je inplannen om de documenten en de wijze waarop je de documenten moet gebruiken te bespreken. In een mini-cursus geef ik je aan de hand van een praktisch overzicht handvatten om de documenten goed te kunnen gebruiken.
Eigenaar mediabedrijf
“Ontzettend goed geholpen met mijn juridische vragen. Laagdrempelig en met humor!”
eigenaar bedrijf financieel advies
“Mij heeft ze geholpen met het opzetten van algemene voorwaarden en de privacyverklaring. Door middel van de gesprekken die zij met jou voert achterhaalt zij precies datgene dat noodzakelijk is voor jouw business en de toon die jij als ondernemer neer wilt zetten in je officiële documenten waardoor de concepten al direct de juiste look en feel hebben en deze, eventueel met kleine aanpassing, definitief gemaakt kunnen worden.
online ondernemer
“Malou heeft me geholpen met de juiste juridische documenten voor mijn website. Deze zijn nu 100% op orde. Super fijn en compleet pakket. Kant en klaar! Ik ben er enorm content mee en heb de documenten met plezier geplaatst! Malou heeft me netjes en professioneel geholpen. Reageert snel terug. Een echte aanrader dus!”
de producten
Weet je al wat je nodig hebt? Bestel je dienst online!
Twijfel je? Vul het contactformulier in dan we plannen een gratis intakegesprek in!
Lees hier de privacyverklaring.
Phebensstraat 5
9711 BL Groningen
+31 6 20 35 80 93
info@akkerman.nl